vineri, 21 august 2009

Timp liber in Braila (episodul pilot)

Braila e un oras tare, cel mai tare. Spre deosebire de alte orase aici ai posibilitatea de a te distra si a-ti petrece timpul liber in locatii diverse si cu bani putini. Voi incerca printr-o serie de postari sa prezint experienta traita in cateva locuri din Braila in care am fost si m-am simtit bine.
Sa purcedem la drum prin prezentare si prin Braila. Repet, tare oras, cel mai tare!

Cinema Central

Nu o sa prezint locatia sau ce filme ruleaza si la ce ore, caci aceste lucruri le puteti afla foarte usor folosind google. Dar va voi spune urmatoarele:
  1. Saptamana cinematografica incepe vinerea.
  2. Are o singura sala, implicit un singur film toata saptamana.
  3. Riscati sa fiti singurii spectatori in sala. Eu am riscat si am castigat.
  4. Pretul unui bilet este de 6.5 RON, foarte bun in comparatie cu pretul filmelor de mall. Filmul la cinema e tot film la cinema.
  5. Puteti intra in sala cu orice fel de alimente pe care le puteti achizitiona ieftin de la magazinul sau magazinele de langa.
  6. Si cam atat.
Bulevardul Mihai Eminescu (fost Republicii)

Dupa film merge ca unsa o plimbare. Cu un aspect de secol XIX refacut in culori senine de vara si presarat cu utilitati moderne de secol XXI nu trebuie sa ratati o mica plimbare pe acest bulevard destinat exclusiv pietonilor (chestia asta imi place foarte mult). Asupra numelui nu sunt cel mai sigur om de pe planeta dar daca intrebati de Republicii prin Braila cu siguranta ajungeti unde trebuie.
Daca tot am ajuns pe acolo si cascam ochii , ca un turist ce nu sunt, ceva mi-a atras atentia distrata de pupici: un afis al unei terase "Ieftin ca braga" (braga, 2 lei, 200 ml). Hai sa vedem ce e de capul ei. Am mai auzit de braga dar niciodata nu am gustat. Braga cica e o bautura de origini din Mesopotamia ce are in compozitie si malai, printre multe altele (asta am gasit scris tot pe afis).
Curios nevoie mare, iau o gura. Hopa, bors dulce! Asa i-am inteles si pretul. Bors, nebors, mie mi-a placut si voi mai gusta licoarea mesopotamiana. Era sa uit. Servire foarte buna, la buton. A fost pentru prima oara cand pentru o servire prompta trebuia sa apesi un buton de pe masa, evitand astfel sa stai cu ochii pe chelnerita, mai mai poate ti-o da si tie atentie. Foarte bine, Braila, esti cea mai tare!

Off topic P.S.
Multumesc cu aceasta ocazie tuturor celor care m-au felicicitat si mi-au dorit de bine cu ocazia zilei de nastere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu