luni, 26 octombrie 2020

Despre marketingul afiliat

 Din seria ce mai facem în timpul liber, sub-seria dacă e posibil să iasă și niște bani, o să scriu în continuare despre marketingul afiliat, atât cât mă pricep eu până acum.  

 Modul de funcționare este relativ simplu. Îți alegi o platformă de marketing, promovezi produse ale diferitelor siteuri, iar dacă cineva face o comandă folosindu-se de linkul tău de afiliat, primești un procent din valoarea produsului.

Un indicator important al promovării îl constituie perioada de comisionare, adică intervalul de timp dintre momentul în care cineva dă click pe linkul de afiliat și dă o comandă astfel încât comisionul să fie înregistrat.

Platforma pe care o folosesc eu este profitshare, așa că dacă vrei să încerci sau să afli mai multe detalii, click aici.

Într-o postare ulterioară o să povestesc despre strategia mea, însă, fiind la început nu prea am ce să povestesc. Până acum am comandat pentru mine ce am avut nevoie de pe site-urile promovate și am obținut o reducere suplimetară. Și pentru atât poate merita să îți faci cont aici.

Până te hotărăști dacă vrei să încerci să câștigi niște bani, las o listă cu site-uri ce pot fi promovate. Sau poate vrei să faci o comandă.

Emag, site care nu mai are nevoie de nicio prezentare, perioadă de comisionare 1 zi - link afiliat aici.

HelpNet, una din farmaciile pe care le găsești aproape pe orice stradă, perioadă de comisionare 7 zile - link afiliat aici.

FashionDays, unul dintre site-urile mari de haine, perioadă de comisionare 10 zile - link afiliat aici.

Libris, site pentru cărți, perioadă de comisionare 10 zile - link afiliat aici.

Cărturești, site pentru cărți și alte lucruri hipsterești, perioadă de comisionare 60 de zile - link afiliat aici.

Military Shop, site cu produse cu tematică militară, perioadă de comisionare 30 de zile - link afiliat aici.

Vexio, site cu produse IT, electrocasnice și produse casa și grădina, perioadă de comisionare 45 de zile - link afiliat aici.

Alecoair, cel mai mare magazin online din România dedicat comercializării produselor pentru îmbunătățirea calității aerului, perioadă de comisionare 30 de zile - link afiliat aici. 

PCGarage, se știe, site cu produse IT, perioadă de comisionare 7 de zile - link afiliat aici.

Aloshop, site cu produse promovate la teleshopping, perioadă de comisionare 30 de zile - link afiliat aici.

Melkior, pentru produse cosmetice, perioadă de comisionare 30 de zile - link afiliat aici.

Succes și în același timp, spor la cumpărături.

2 comentarii: