marți, 25 august 2009

Acte necesare inregistrarii contractului de inchiriere la administratia financiara din Braila

M-am lovit de curand de aceasta problema si am zis sa ii ajut si pe altii in lupta cu birocratia. Lista cu acte necesare poate fi luata si de la registratura, dar e mai bine sa iti faci lectiile de acasa , ci nu in pauza dinaintea orei. Asadar, acte necesare:
  1. Contract de inchiriere (3 exemplare)
  2. Copie CI/BI atat de la proprietar cat si de la chirias
  3. Copie act de proprietate
  4. Certificat fiscal eliberat de Directia Finantelor Publice Locale
  5. Declaratia estimativa de venit (2 exemplare) .

2 comentarii:

  1. "Certificat fiscal eliberat de Directia Finantelor Publice Locale" Asa ceva nu mi s-a cerut niciodata, si am inchiriat spatii de nenumarate ori, acuma.. poate o fi vreo chestie locala eu sunt din Timisoara si ..cam astea sunt conditiile aici, nu te contrazic 100%, as mai completa totusi la lista ta urmatoarele:

    1. Plic cu timbru postal
    2. Timbre de 2 lei (nu va bazati ca ve-ti gasi acolo pentru ca foarte rar cand au si ve-ti mai face un drum degeaba)
    3. Copie dupa CUI daca cel caruia-i inchiriati este persoana juridica (firma)
    4. Dosar plic

    RăspundețiȘtergere
  2. Certificat fiscal cum ca proprietarul e chiar proprietarul si nu are datorii la impozit.

    RăspundețiȘtergere