sâmbătă, 12 septembrie 2009

Bucuresti vs. Braila

Am si eu două orașe de suflet, ca tot omu', mai mult sau mai puțin normal: Orașul cu salcâmi și Micul Paris. În amândouă desfășor activități de plăcere și de business în proporții diferite și cu implicații diverse. Dar acum nu discutăm despre mine ci despre mirobolantele municipii Brăila și București.
Să le iau pe rând. București. Oraș infinit, lume câtă frunză și iarbă de toate culorile, vuiet continuu. Asta e prima impresie. Mai clipești de 2 ori și îî vezi pe toți cum se grăbesc, mai-mai să ia startul lansat la vreo alergare de viteză. Din câte am înțeles ăsta e stilul general de mers pentru liliputeșteni, fie că au treabă sau nu. Trist tare, să nu ai liniște deloc. În rest, tineri peste tot căutând covrigi în cozile maidanezilor, activități culturale foarte interesante și populate, construcții interesante și foarte multe locuri de șezătoare în special pentru tinerii neodihniți din diverse motive (fie au lucrat peste program să își achite facultatea cu taxă, fie au băut până la inconștiență și apoi au mai băut un pic, fie chiar au învățat grămezi de lecții și își oferă un moment de relaxare).
Rândul doi de la masa rotundă. Brăila. Oraș de mărime medie, foarte verde, curat, oameni pe ici pe colo, mai mult gri, apăsați de griji și de sărăcie. Dimineața imi place ritualul lor de a umple bodegile de cartier. Mă gândesc că se adună pentru brainstorming. Unde-s mulți puterea crește. Treaba lor, nu mă pronunț. Apreciez însă faptul că orașul e înconjurat de verdeață, accesibilă tuturor celor care ajung in zonă. Am prezentat în postările anterioare o parte din locurile de recreere și voi continua etalarea lor. Brăila reprezintă un loc minunat pe acest pământ în care dacă reușești cumva să îți asiguri bani pentru cele necesare vieții vei putea duce o viață relaxată, fară agitație și fără bătăi de cap.
VIVAT Brăila!

Ps. În Brăila găsești cele mai frumoase femei din România, iar în București pe cele mai bine îmbrăcate. V-ar impresiona o braileancă pe străzile din București? Probabil că...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu