duminică, 6 septembrie 2009

Timp liber la Brăila episodul 2

Timpul nu iartă pe nimeni și trecerea lui cu alte și alte activități ne afectează pe toți. Cineva imi spunea într-un comentariu anterior că Brăila, ca oraș tare ce este, nu se poate sa ofere atât de puține distracții câte am prezentat anterior. Așa că îmi continui prezentarea și să înceapă distracția!

Grădina Zoologică

Nu știu câte orașe se pot lăuda cu o grădină zoologică. Ei bine, noi putem și o facem. Eu sunt un umil reprezentant al acestei tendințe. Impresia pe care mi-a lăsat-o mie este de un spațiu curat și populat intr-o manieră friendly cu diverse animale: mufloni, lebede, cerbi, păuni, lupi, urși și alte animale mai mult sau mai puțin de pe la noi. O notă exotică o dau cele 3 perechi de lei, tigrul de 2 ani și jumătate (așa am înțeles de la un îngrijitor) și maimuța jucăușă, dar periculoasă în același timp (lângă cușca ei este atârnat un telefon dezmembrat până la șurubele ca exemplu pentru buna purtare a maimuței).
Prețurile sunt mai mult decât acceptabile: 1.5 lei pentru adulți și 0.5 lei pentru copii. Asta mă face să mă gândesc dacă îngrijitorii de acolo primesc salarii sau lucrează mai mult din plăcere. Amenajarea este una simplă, dar plăcută ochiului sever al vizitatorului. Din păcate fotografiatul și filmatul sunt interzise.
Voi reveni și cu alte atracții, mai mult sau mai puțin cunoscute, de pe meleaguri brăilene.


2 comentarii: