miercuri, 25 noiembrie 2009

Frumuseţe pe muchie de prăpastie

În puţinul timp pe care mi-l petrec la televizor am nimerit de câteva ori bune, la minunata emisiune prin care câteva femei nu prea frumoase işi ating parţial sau total visul de frânge gâturi de mascul pe stradă. Căci în fond pentru asta vin să se remodeleze, deoarece majoritatea pe care le-am văzut apar cu câte un soţ iubitor şi cu unul sau doi sau mai mulţi copii frumoşi. Dacă ai deja toate astea, ce ti-ai mai putea dori: comentarii şi priviri lascive, zic eu. Ei bine, aş vrea ca emisiunea să aibă şi o continuare post transformare în care să arate efectiv transformările morale ale acelor femei. Mai rămân ele la fel de bune şi de plăcute în ochii familiei sau frumuseţea fizică vine cu o urâţire sufletească la pachet?
Mi-a plăcut de unul care după modelare i-a spus soţiei că arată ca o zână. Oare câte zâne a văzut el ca să poată şti cum arată una? Din câte ştiu eu, zânele nu se transformă, sunt şi rămân frumoase pe întregul parcurs al poveştii. Poate ar fi fost mai firesc să spună că arată ca Fiona, sau ca orice altă prinţesă blestemată să fie urâtă şi care pupă broscoiul să scape de blestem. Cine să fie însă broscoiul, el că o susţine sau noi cu toţii care uităm că toate femeile sunt frumoase, indiferent de cum arată, şi le împingem la astfel de gesturi disperate, de care unii profită şi fac audienţă?
E uşor să comentezi, e mai greu să iei atitudine. Bravo tuturor pentru ceea ce fac şi sper să reuşească!


2 comentarii:

  1. Tipule, nu am mai citit de mult timp pe la tine prin ograda, dar vad ca esti cam trist in subiecte. ceva mai de moral nu ai?! apropo, daca imi spui o femeie care nu-si doreste sa fie mai frumoasa, atunci eu o sa-ti raspund ca e si mincinoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. bah...imi place povestea asta..te-ar pupa "bouu" daca te-ar auzi citind-o! da...pana la "bouu" te pupa discipolii lui(mahooooooooo!):)))

    RăspundețiȘtergere