joi, 29 aprilie 2010

Bancul cel triplu

Un miner evreu, în drum spre casă cumpără un bol de căpșuni. La desert, ia o căpșună și îi spune fiului său:
- Fiule, mănânc-o pe asta, că restul sunt la fel!
După ce fiul său pleacă fericit cu căpșuna, îi spune soției:
- Draga mea, mâine mergem la pescuit, eu, tu și câinele.
- Dar nu am chef să merg la pescuit, știi că nu-mi place.
- Dragă, am hotărât: mergem la pescuit! Nu se discută.
- Dar tu chiar nu pricepi că nu vreau să merg?
- Ok. Atunci uite care sunt alternativele:
1) Mergi la pescuit cu mine și cu câinele,
2) O partidă de sex oral,
3) O partidă de sex anal.
- Ai 20 de minute de gândire, până eu îmi pun sculele de pescuit în mașină.
După 20 de minute tipul vine din garaj și o întreabă dacă s-a decis.
Soția nu vrea și nu vrea, în fine, după alte 20 de minute de parlamentări acceptă o partidă de sex oral. Dar imediat ce incepe, dezgustată, îi spune soțului:
- Auzi!? Ce dracu ai făcut, are gust de rahat...
- Dragă, nici câinele nu a vrut sa meargă la pescuit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu