duminică, 5 februarie 2012

Sursa de motivare

O vizită la spital. Daca ești sănătos, ai puțină minte să pui cap la cap diverse informații, printr-o vizită la spital, poți găsi suficientă putere și motivare pentru a mai îndrepta din obiceiurile nesănătoase pe care le ai.
Toată lumea gândește, greșit din punctul meu de vedere, ”mie nu mi se poate întâmpla”. Chestia e că unora dintre aceștia li se întâmplă când sunt mai exuberanți și mai încrezători într-o stare care nu există. Eu cred că trebuie să ne protejăm, să avem grijă de noi și de ceilalți, fără însă a cădea în cealaltă extremă în care ne gândim numai la rău, ajungem să credem că răul ne urmărește și în cele din urmă să îl atragem. Asta cu răul e o altă chestie românească, nouă ne place să punem răul înainte. Nu ne putem abține să nu facem asta.
Când vezi și auzi poveștile din spital nu poți rămâne insensibil. Ție ți-e bine, lor le e rău, ți se poate întâmpla și ție. Ai parte de povești de viață reale, cu oameni și reacții neregizate. Totul e real și poți trage niște învățăminte să nu prinzi vreun rol într-un așa film, deși distribuția se face fără știrea ta. Printre sfaturile mele se numără o viață echilibrată, cu cât mai puține excese, alimentație săracă în sare, fără fumat (mult) și băut (nu poți fi însă ciudatul grupului care nu bea nimic niciodată căci așa îți ucizi viața socială și dai de altele, repet echilibru), multă mișcare, ,mult râs, în general o viață veselă, fără stres sau supărări. Recunosc, eu nu fac toate aceste lucruri, dar prin vizita la spital am mai găsit puțină putere să le urmez.
Să fiți sănătoși! e tot ce contează.

Un comentariu:

  1. 1. Mulți de pe Titanic au fost sănătoși, dar asta n-a contat!
    2. Mă bucur că ai trecut pe la spital! Ar fi ceva să trecem și pe la casele de bătrâni, copii, etc. Te pune pe gânduri...
    (Fedea)

    RăspundețiȘtergere