joi, 26 iulie 2012

Cum să scoți o buturugă

Din seria ”Viața la țară” vreau să vin cu niște sfaturi utile pentru cei care nu se tem că buturuga mică răstoarnă carul mare sau chiar au o buturugă în calea fericirii lor. Am ajutat la o astfel de operațiune de eliminare în care am aplicat următorul algoritm:
  1. Am săpat în jurul ei. Cu cât mai mult cu atât cu atât mai bine.
  2. Pe măsură ce săpam și tăiam rădăcinile ce o fixau în pământ, încercând să tăiem orice legături în jurul ei.
  3. Am curățatul pământul de pe ea și chiar de pe sub.
  4. Am încercat să o clintim, să o hâțânăm și când s-a mișcat cât de cât am băgat o rangă sub ea și am apăsat cu forță.
  5. E o operațiune grea așa că înainte să te apuci e bine să te întrebi dacă merită. În cazul nostru a meritat.
Pentru cei care vor avea curajul și nevoia de a face așa ceva numai succes, răbdare și perseverență.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu