vineri, 9 august 2013

Bucurie din viitor

Asa cum sunt multi romani in tara asta, nici eu nu am cablu de la digi. In consecinta, nu pot vedea anumite meciuri la televizor, desi mi-as dori. Solutia mea pentru meciuri momentan se bazeaza pe calculator si pe sopcast.
Aseara, ca orice roman microbist, m-am uitat la meciurile echipelor romanesti din Europa League. Toate bune si frumoase,  se apropie finalul meciului dintre Petrolul si Vittese. In minutele de prelngire ale celei de-a doua reprize, unul de la Petrolul scapa si e faultat la marginea careului. De la vecini se aude: Gooool! Apoi liniste.
Eu incep sa ma gandesc ca ai nostri au dat gol. Asta insemna ca Petrolul a dat gol in zece, la ultima faza a meciului din lovitura libera prin Gicu Grozav, care nu a jucat nimic tot meciul cu toate ca sperantele lui Contra pentru calificare erau puse in ghetele lui conform spuselor comentatorului. Prea multe variabile pentru mine asa ca am asteptat cu sufletul indoit executarea loviturii libere. Abia atunci am strigat goool, desi mare parte din bucurie o aveam deja. Pentru ca nu vazusem insa cu ochii mei si mi s-a parut ca nici nu am auzit bine. Asta da, lag.
Asa ca, digi, mariti-va reteaua de distributie, iar voi, echipe romanesti, treceti in grupe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu