sâmbătă, 1 mai 2021

Recomandare pentru confort

 Având în vedere perioada în care trăim și de al cărei sfârșit ne apropiem, pentru că nimic nu durează la nesfârșit, am făcut o descoperire care mi-a îmbunătățit viața. Nu substanțial, dar cât de cât.

Ideea e că am descoperit că pot să nu mai merg la cumpărături. Deloc. Și nici la restaurant. Bine, nici înainte nu prea mergem, dar acum am motiv: „Nu ies, îmi comand acasă.”. Au apărut aplicații care livrează tot ce vrei, într-un timp rezonabil, direct la ușa ta. Deja mi-i imaginez pe care care își comandă apa îmbuteliată și stau la etajul 4 într-un bloc fără lift.

Ideea e că dintre toate aplicațiile și siteurile de delivery mie îmi place Glovo. Și pentru ofertă, dar mai ales pentru livrarea gratuită cu Glovo Prime. Adică, dai 10 lei pe lună și ai livrare gratuită la comenzi de peste 45 de lei de la restaurante și la comenzi de peste 65 de lei de la supermarket. E greu să dai mai puțin pe o comandă/sesiune de shopping și dacă te duci fizic în restaurant/magazin. 

Există și o parte mai puțin avantajoasă în sensul că nu mai poți vâna promoții în supermarketuri pentru că toate produsele au un preț fix, care poate fi sau nu, mai mic decât cel din magazin. Din observațiile mele, prețul este cel standard, din magazin.

 În fine, pentru că nu am scris degeaba, dacă vrei să încerci las și eu un link mai jos pe care dacă îl accesezi și te înscrii în aplicație primești 20 de lei pentru prima comandă. Practic primești livrare gratuită pentru 2 luni. Nu-i de ici de colo.

https://link.glovoapp.com/promo?c=LKH1SMJ&link_type=mgm_promo

Dacă ai aplicația instalată și nu ai dat încă prina comandă, folosește codul LKH1SMJ pentru aceleași beneficii.

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu