vineri, 9 aprilie 2010

Câte un pic până se strânge mult

Revin cu povestea cu clickurile. Un pic mai convins însă după ce am strâns în contul de paypal puțin peste 5 dolari. Nu menționez perioada căci s-ar putea să vă dezamăgesc. Eu consider că nu am pierdut timpul, căci toată lumea are câteva minute libere în fiecare zi care adunate, într-o zi pot da un rezultat bun. Siteul către care vreau să vă îndrept efortul de a da câte 4 clickuri pe zi este cel de jos.



Șmecheria cu siteul ăsta și cu altele de genul, numite generic PTC (Paid To Click), constă în faptul că ești plătit să vizionezi anunțuri publicitare. Oricum o faci toată ziua moca, forțat de împrejurări, așa că de ce să nu o faci și pentru bani, puțini, dar totuși bani.
Pentru a încasa banii ai nevoie de un cont paypal, pe care îl poți face de mai jos. Paypal ăsta este și el de încredere,poate cel mai de încredere în domeniul băncilor virtuale pe bani reali.
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
Partea mea de câștig e că dacă vă înscrieți de pe linkurile mele, voi câștiga și eu de pe urma clickurilor tale. Tu nu vei pierde nimic, doar că voi câștiga și eu. Așa că odată înscris, promovează-ți și tu linkul tău și înscrie cât mai mulți oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu