vineri, 16 aprilie 2010

Prison Break în beletristică

Recent am citit o carte. Da, fac și asta, cârcotașilor, de mă mușcați de fundeanu.
Papillon (în franceză, fluture) de Henri Charriere, este povestea autobiografică unui condamnat nevinovat care din dorința de a trăi printre oameni, în societate, devine evadator de meserie. După nenumărate încercări, el reușește să evadeze și să își ia viața de la capăt.
Ideea pe care vreau să o promovez e că dacă ați fost pasionați de serial și vreți să încercați ceva nou în viața voastră sau de mult uitat, gen cititul unei cărți, această lectură nu vă va dezamăgi, cred eu.
Dacă în schimb, filmele sunt viața voastră, există ecranizarea cărții. Încă nu am văzut filmul, dar sper să nu mă dezamăgească.
"Succese" pe toate planurile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu