luni, 27 septembrie 2010

Despre răsplată și donații

Internetul se bazează, la fel ca televiziunile și alte canale media, pe publicitate. De aici vin banii cei mulți și buni. Nimeni nu lucrează moca, așa că nu o fac nici eu. Scopul acestei postări este de a clarifica modul cum mă puteți ajuta să fac bani cu acest blog, fără ca voi să pierdeți bani, ci doar puțin timp din cel pe care îl petreceți oricum la calculator, pe internet. Nu apelez la donații, că toată lumea suferă de criză, ci la răsplată prin publicitate. Mă ajutați să fac publicitate, eu câștig bani, iar voi poate aflați sau vă cumpărați ceva util si plăcut. 

Concret acum, prima metodă, care repet, nu vă costă nimic, dar pot câștiga eu ceva bani de buzunar e ca atunci când vă hotărâți să vă cumpărați ceva de pe emag, să intrați pe siteul lor de la mine de pe blog, prin widgetul  din dreapta. Voi vă luați ce doriți în aceleași condiții ca și cum ați fi intrat direct pe site, iar eu 3% din valoarea comenzii voastre, sub formă de comision.

A doua metodă, care necesită mai mult timp, dar vă poate aduce și vouă bani este să vă înscrieți la siteurile paid to click (ptc) pe care le promovez și de la care eu am primit bani. Câștigul meu este în general de 50% din câștigul și clickurile voastre.



Ultima metodă, și cea mai recent experimentată, de răsplătire a muncii pentru un blog cu postări mai mult sau mai puțin interesante este de a intra pe unul din siteurile următoare și de a da click pe una din reclamele oferite, care vi se pare vouă mai atractivă sau mai frumoasă și utilă. Câștigul meu aici variază, în funcție de anunț. Deoarece tot ce e mult strică, chiar dacă vreți să mă răsplătiți și să mă ajutați, nu abuzați de clickurile pe aceste anunțuri. 
  1. http://paid-to-click-sites.info
  2. http://only-sexy-girls.info
  3. http://online-shop-site.info
  4. http://sex-and-bets.info

Dacă până acum ați vrut să îmi susțineți activitatea și nu știați cum, de acum încolo nu îmi rămâne decât să vă fiu recunoscător.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu