luni, 14 noiembrie 2011

Cum sa faci coduri de reducere la emag

E simplu. Te joci Reteaua 3. Cine s-a mai jucat cunoaste. Doar ca acum au apărut câteva noutăți. Poți face bani atât din rezolvarea quizurilor și a descoperirii codurilor pe facebook, cât și din antene. Mie astea mi se par noutatea bună și utilă. Le cumperi, le upgradezi și ele generează credite. Zilnic. Asta e o treabă bună pentru cei care nu vor să piardă prea mult timp prin zonă, așa ca mine.
Altă chestie cican de beton este că la un anumit număr de credite iei fără tragere la sorți coduri de reducere de 10, 50 și 100 lei în funcție de câte credite reușești să strângi. Treaba nu e pe de-a întregul roz că sunt limitate în timp până la 31 ianuarie 2012 și trebuie să faci o comandă babană ca să beneficiezi de reducere. De exemplu eu am obținut un cod de reducere de  50 lei și ca să îl folosesc trebuie să fac o comandă de 1499 lei. 
Ținta mea la acest joc, însă este un cod de 100 lei, căci am o achiziție în vizor. Sper să îmi și iasă. Așa că cei interesați de codul de 50 lei și de altele ce le voi câștiga, aștept să mă contactați. Cum credeți voi de cuviință.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu