duminică, 1 aprilie 2012

Smecherii Google

Cand spun smecherii Google nu mă gândesc la invenții financiare care ii fac foarte bogati pe deținătorii acestui fenomen, ci la Google tricks.
Să nu mai bat apa în piuă degeaba, am să vă dau exemplul askew (pieziș). Tastați askew în căsuța motorului de căutare și vedeți ce se întâmplă. Interesant, nu?
Am aflat asta de la un prieten, care mi-a mai spus că în perioada sărbatorilor de iarnă, la tastarea ”let it snow”, pe pagina google apăreau fulgi de zăpadă. Acum nu mai merge. Poate de Paște vom avea parte de miei zburdând la tastarea unui lamb (miel).
Cine mai știe astfel de șmecherii este invitatul meu să le împărtășească lumii. Mie mi se par amuzante.
Let's be straight and have fun!

2 comentarii:

  1. alte șmecherii nu cunosc, dar am o bănuială că apa se bate în piuă degeaba mai tot timpul. (Fedea)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am prins aluzia. am facut un pleonasm. acum o las asa, dar pe viitor...

      Ștergere